الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

جزئیاتی جدید از «هوش مصنوعی گلکسی» سامسونگ | ترجمه زنده تماس‌ها

  • کد خبر: ۱۹۳۶۰۲
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
جزئیاتی جدید از «هوش مصنوعی گلکسی» سامسونگ | ترجمه زنده تماس‌ها
سامسونگ اعلام کرد که «عصر جدیدی از هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI)» را قصد دارد در دسترس کاربران گوشی‌های هوشمند خود قرار دهد که امکاناتی مانند ترجمه همزمان تماس‌های تلفنی را فراهم می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - سامسونگ در وبلاگ خود درباره «هوش مصنوعی گلکسی» نوشته است: «Galaxy AI یک تجربه هوش مصنوعی جامع برای موبایل است که هم با هوش مصنوعی توسعه‌یافته توسط سامسونگ و هم هوش مصنوعی مبتنی بر ابر که توسط همکاری با رهبران صنعت فعال شده است، کار می‌کند. این قابلیت، تجربه روزانه شما با موبایل را متحول می‌کند.»

قابلیت ترجمه همزمان تماس‌ها که سامسونگ آن را «AI Live Translate Call» می‌نامد، از طریق برنامه موبایل این شرکت ارائه خواهد شد. سامسونگ می‌گوید که که با وجود این قابلیت می‌توانید تماس‌های صوتی و متنی خود را به‌صورت کاملاً همزمان از طریق موبایل ترجمه کنید.

به گفته غول کره‌ای، Galaxy AI «اوایل سال آینده» عرضه خواهد شد. با این وجود به نظر می‌رسد که قابلیت‌های هوش مصنوعی آن در سری گوشی‌های گلکسی S۲۴ ارائه می‌شود که در سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهند شد.

همچنین این شرکت اخیراً مدل هوش مصنوعی خود با نام Gauss را در رویدادی به نمایش گذاشت که ظاهراً از سال آینده قابلیت‌های گوشی‌های موبایل را تقویت می‌کند؛ بنابراین می‌توان گفت که هوش مصنوعی مولد «سامسونگ گاوس» یک بخش کلیدی از سری گلکسی S۲۴ خواهد بود.

با این وجود، به‌نظر می‌رسد که زمینه رقابتی جدید سازندگان گوشی‌های هوشمند قابلیت‌های هوش مصنوعی باشد. گوگل به‌عنوان مثال مجموعه‌ای از ابزار‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را به کاربران گوشی‌های سری پیکسل ۸ خود ارائه کرده است که در زمینه ویرایش و بهبود عکس‌ها می‌توان از آن‌ها کمک گرفت. اپل از جمله شرکت‌های دیگری است که هزینه زیادی در زمینه توسعه و آموزش هوش مصنوعی کرده است و می‌توان تصور کرد که در آینده این قابلیت‌ها به گوشی‌های آیفون اضافه شود.

همچنین سازندگان موبایل باید به‌زودی با محصولات سخت‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی مانند AI Pin از شرکت Humane نیز رقابت کنند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->